Ezgis54 benim pek hevesim yoktu eşim çok istiyordu. Yapacağımız zaman ailem covid oldu, eşim biz öğrenelim yine de yaparız demişti öyle olsun da istemedim. Ondan sonra doktorumuz bir karta yazmıştı eşime demiştim ya ailelerimizi beklicez ya da ikimiz yapıp video çekeceğiz. Bu arada ailelerimiz başka şehirde yaşıyor. Her neyse doktordan çıktık arabamız bindik eşim hemn baktı yani bir sürprizi kalmadı 🙈 ama eşim çok istediği için anı kalsın dedik öyle ikimiz balon patlatıp video çekmiştik ☺️