Arkadaşlar uykudan kafamı kaldıramıyorum. 26.haftadayım 24 haftaya kadar çalıştım sonra idari izne ayrıldım. Çok geç de yatmıyorum yine de öğlen 1-2 de zorla kalkıyorum bu saat bazen 3 4 ü bile buluyor. Doktoruma söylediğimde önceki yorgunluklar çıkıyordur uyuyun dedi. Kan ilacı ve b12 vitamini kullanıyorum benim gibi olan var mı acaba bu kadar uyku normal mi ?