Küçük olduğu için tam ölçüm olmuyor Bi milim bile kaysa ölçü değişir. Benimde 1 hafta gerideydi 12 haftada gittiğimde eşitlenmişti. 17de gittim +5 olması gerekirken 17 +0 dedi karışık, ilerliyor 😄 biraz büyüdükçe oturucak bence. Şuan çokta önemli değil son aylar önemli 😊 boyudur kilosu dur onu bile demiyorlar bu, haftalarda