Son günler geçmiyo gibiydi ama bi anda doğuruverdim 😂 Gece 04.00e az kala bi akıntıyla uykumdan uyandım suyum geldi sandım tuvalete gittim baktım pembemsi bi akıntı nişan mı acaba dedim tam da anlayamıyorum eşimi çağırdım o da kan gibi değil dedi zaten doktorum nişan gelirse gelme sancı 5 dk olunca ya da suyun gelirse gel demişti. Bu ilk akıntıdan sonra ben bikaç dk bir tuvalete gitmeye başladım ve baktım ki idrarla birlikte adet kanaması gibi kan geliyor. Ama hiç ağrım yoktu dedim heralde 2-3 güne doğurcam sonra belimde bi sızı başladı hafifti ama doğum ağrısı olamaz dedim. Eşim yat dinlen bakalım dedi vee yatağa uzanmamla belime ağrı girdi 😩 ama bu ağrı da dayanılmayacak bir ağrı değildi dururken baktım 2. Geldi dedim ben bunun aralarını bi sayayım… uygulamadan saymaya başladım 10 dk da bir geliyor 😳 az bi zaman geçti 5 dk düştü az bi zaman geçti 3 dk ya düştü ben diyorum bu kadar hızlı olamaz yanlış anlıyorum heralde diyorum ama en son 2 dkda bir düzenli olunca eşimle doğruca hastaneye gittik bi soralım dedik. saat 05.00 falandı Ebe açılmama baktı 1-2 cm açılman var ama suyun gelmiş seni eve gönderemem dedi ne su mu 😂 hiç anlamadım ben idrar yapıyorum sanmıştım. Anladım ki doğurucam bende stres başladı ya diyorum 1-2 cm açılma ne zaman 10 cm olacak doğurucam 😂 ağrıların şiddeti arttıkça arttı ben açılmam yok diye stres oluyorum eşime dedim kayınvalidemi al gel o da bizde kalıyordu doğum için ama gece getirmemiştik. Ev hastane arası 3 dk. Ben odada nstye bağlı yatıyordum afedersiniz istifar ettim tutamadım. Ağrılarım çok şiddetlendi eşim kayınvalidem geldi orda kıyameti kopardım sezeryan istiyorum diye😂😂😂 kayınvalidem hemen meryem ana otunu okumaya başladı eşimde beni sakinleştirmeye çalışıyor ben asla sakinleşmiyorum zaman geçmiyor gibi geliyor. Pilates topu falan da götürdüm sözde😂 ama deli gibi gezip devamlı sezeryan diye bağırıyorum bi ara ebe geldi 3-4 cm dedi sandım ki akşama anca doğurcam ama akşama kadar çekemem diyorum. Sonra 5 cm oldu meryem ana otu açıldıkça bi anda 8 cm açılmam oldu saat 08.00 gibiydi.. ıkınasım geliyodu ebe doğumhanede çatalda bakayım dedi gittik açılma hala 8di 10 olmadan ıkınma dedi ama içimden ıkınmak geliyor. Bu ebe beni orda ıkınma diye diye tuttu meğer nöbet değiştirecekmiş de diğer ebeyi bekliyormuşuz ay o an sinirlenmiyorum da derdim başka. Diğer ebe geldi baktı çocuğun kafası gözüküyor dedi benimki hala diyor ki ilk doğum onunki hemen gelmez geri odaya yolla🙄 neyse sonraki gelen ebeler beni çömeltti demirlere tutun ıkın dediler bikaç kez ıkındım çok iyi ıkınıyosun dediler çatala aldılar doktorum geldi baktı 10 dk ya bebek geliyor dedi ah nasıl sevindim. İnanın ıkınma kısmı bence çok kolay ağrıyla baş ettikten sonra gerisi geliyor. Ben çatalda 3 kez falan ıkındım ama sonuncuda takatim kalmadı doktor kesi attı aldı bebeği kucağıma verdi ah ne güzel bi an umarım herkes bu duyguyu yaşar😍 eşimi aldılar içeri fotoğraf çektirdik sonra bebeği hazırlamaya aldılar beni de dikiş için uyuttular(kendi tercihimdi) sonra odamıza geçtik şükür kavuşturana😍 bayanlar kesinlikle ve kesinlikle normal doğumdan şaşmayın benim 5 dikişim var o bile zorluyor kaldı ki karnımda bisürü dikişle ben baş edemezdim onu anladım. Allah kaldıramayacağımız acıyı vermezmiş ağrıya biraz katlanınca oluyor hayal gibi rüya gibi çok güzel bi duygu😍 doğum yapacaklara önerim kesinlikle meryem ana otunu kullanın ben hastaneye 1-2 cm açılmayla yattım 4 saatte doğum yaptım çok faydası dokundu bence. Şunu da belirteyim benim erken doğum riskim vardı öyle yürüyüştü pilatesti pek yapamadım açıkçası olacaksa bi şekilde oluyor kafanızı rahat tutun ben doğuramıcam diye diye doğurduysam pozitif davranan insanlar daha kolay doğurur😂 uzun oldu umarım bi faydası olur doğum yapacaklara