MerveeD forum yaşam da hangi doktora gidiyorsunuz acaba? Ben de normalde orada Himmet Bey’e gidiyordum fakat çok istediğim normal doğumun zor olduğunu söyledi bir de şehir hastanesinde çok önerilen Murat Sagün’e gittim ve bana normal doğumun mümkün olduğunu söyledi ve kendisini çok beğendim sanırım doğum için de onu tercih edicem