begoscann Ntsde sancılar var bebek ters dönmüs bi günde doktor 2 hafta içinde doğar dedi bu durumu yaşayan varmı ne zaman doğum yaparım korkuyorum her an olur diye 😢 sezaryana alınmak istemiyorum
Elif1104 begoscann bende 36+1deyim benimde nst de sancı çıktı rahim ağzında da yumuşama var bende beklemedeyim heran gelebilir sancı hissediyormusun 😥
begoscann Elif1104 evet hissediyorum alt kısımdan henüz muayne olmadım pazartesi olucam yumusama veya açılma varmı bilmiyorum hayırlısıyla evlatlarımızı kucagımıza alırız inşallah