minikbebegim19 Sabah 8 de kalvaltı yaptım. Öğlen 12 de de abur cubur çok yedim ondan mı sizce. Göğüs altım yani karnımın üstü Kasılıyor 28+4
lunam minikbebegim19 magnezyum kullanıyor musunuz? ben de biraz öyleyim de doktor da farketti muayenede, magnezyum yazdı bana. Biraz iyi geldi gibi.