Meltem75 İkinci gebeliğini olanlar ilk hamileliğimde bulantı ve halsizlikten ölüyordum suan kızım 3 yaşında 1, buçuk aylık hamileyim ve hiç hissetmiyorum gebeliğimi şaka gibi 😂
kckelf123 Meltem75 bende 2 buçuk aylık hamileyim. 0 belirti 10 gün geçsede doktora gitsem diye gün sayıyorum hiç mi belirti olmaz çatladım resmen🥺😅
teletabi Nebyaa Oğlumda 9 ay bulantıdan öldüm öldüm dirildim🙈bunun pek cinsiyet ile alakası yok sanırım
Nebyaa teletabi bilmem ben öyle duydum bende de çok olmadi ve cinsiyeti erkek olunca öyle bi doğru geldi bana 🤣
teletabi Nebyaa Banada şey demişlerdi nekadar doğru bilmiyorum ama erkek bebek doğum olcağı zamanda kustururmuş. Mide bulantısı olurmuş🤷♀️🤣
glsmwm_ Bende de tam tersi ilk oğlum da hiç bişi hissetmedim çok rahat geçti bu oğlum anamı ağlatıyor 😅
teletabi Nebyaa Valla ben son kontrolüme giderken sabah istifra etmiştim. Hastaneye bi gittim doğuruyosun dediler. Doğurdum🤣🤣🙈
hamisanne_63 Meltem75 cinsiyetle kesinlikle alakası yok ilk hAmileliğim erkekdi doğuma gireceğim güne kadar kustum bulantı yaşadım simdi 34 haftalık hamileyim yine her sabah her gece kusuyorum her gün bulantı yaşıyorum bu da erkek 🤷🏼♀️😀
teletabi Nebyaa Yok ya eğer bulanmıyosa son aylarda da bulanmaz sanırım. Ben oğlumda 36.haftama kadar prilamla hayatta kaldım🤣 36 da bıraktım kesilince. 38+2 de doğurdum zaten 🙈
Der Meltem75 bende senin hibiydim doğuma sadece yarım kilo alarak gittim şimdi 2. Gebelik 8 haftadayım daha kalp duymaya gitmedim ama midem falan çok rahat sadece iştahım pek yok
Meltem75 Der kızımda bende çok kilo verdim sonradan aldım ama bunda yemem içmem çok iyi doymuyorum bile 😂