Bende pcos hastasıydım 23 yaşındayım 9 yılık evlıyım ve ilacı kullanmadan adet olmuyordum gıtmedıgım doktor kalmadı ve 50 kiloyum kilomda yoktu yani ama gebelik olmuyordu doktorlar aşılama yada tüp bebek dedi yaptırmadım normal yollardan gebe kalamazsın falan demişlerdi bana ilaclarda kullandım yıne olmadı kolemen femara faln ben doktora gıtmeyı bıraktım 2 yıl gıtmedım nerdeyse sonra doktorum bana 6 aylık femara verdi olmazsa tup bebek yapcaz dedi ben 2ay femara kullandım olmadı 3 ayımda hem femara kullandım hem sogan suyu hemde hayıt otu macunu kullandım o ay da hamile kalmışım bende sizler gıbıydım sonra doktor kontrolünde doktoruma soyledım doktor baktı ve kaybolmuş hepsi dedi cok şukur rabbim verdi 3.5 ayımız kaldı bebeğımızı kucağımıza almamıza rabbim isteyen herkese versin 🤲