Merhabalar öncelikle benımde ıkıncı cocugum benımde ılkı normal doğumdu bende ıkıncıde normal dogum ıstıyorum ama aynısını banada dedı doktor 28 haftada donmemıs dıye 32 haftalık olduk sımdı tekrar gıttım hala donmemıs dedı sezeryan olursun donmesse ıkı haftaya dedı bakalım nolucak bol bol yuruyus ve merdıven ın cık dedı yapıyorumda bakalım ama sızede tavsıyem yuruyus yapın bol bol