Selam tatlisler 31 haftadan gidiyoruz 8. Ayimdayim yani bazen karnım iniyor sanki bebek yok gibi oynadıkça tamam var diyor bazen de normal hamile gibi karnım da cok yayvan kızım olacak değişik ara sira karnini inmiş gibi hisseden var mi esim bazen diyor hani uşak 😄😄😄😄