Merhaba güzel anneler, 39+1 haftalık hamileyim ve iki günden beri söylemesi ayıp ishal olmuşum,bu sabahta sarı sarı su kustum 🤮 Karnımda ağrı oluyor ama böyle normal karın ağrısı yani ishal olduğumuzda her zaman olduğu gibi , benimde merak ettiğim sizce doğumum yaklaşmış olabilir mi ? Yani bu belirtiler onun göstergesi mi yoksa normal üşütmüş müyümdür ? Yardımcı olursanız çok sevinirim sizleri seviyorum 🤗💐