Kızlar pazartesi doğumum olacak 4. Gebeliğin bu diğerleri normal doğumdu bunda tübligasyon yaptırmak istediğim için isteğe bağlı planlı sezeryan olacak belki komik gelecek ama millet normal doğumdan korkar ben sezeryan dan korkuyorum ve belden uyuşturma yapılmasını istiyorum o anı yaşayan varsa anlatabilir mi en azından hazır gidiyim yapmam gereken bişey var mı falan