Fundabshn asellmom Canım evet iğrenç tadı ben 3 veya 4 kutu bitirdim şimdide yeni versiyonunu yazdı doktorum sütlü olanını henüz almadım ama yarın alacağım inşallah bakalım birde onu deneyelim 🤗 39+1 haftayız doğumdan sonra sütlüsüne başlıyormuşuz 🥰