Enfeksiyonunuzu gecikmedn tedavi edin mutlaka bebeğim rahatsızdı yoğun bakıma aldılar bnde hastanede yattım emziriyordum ve oradaki annelerin çoğundan bebeğine enfeksiyon geçmişti o yüzden yatan anne bebekler vardı geciktirmeden tedavinizi olun mutlaka