Dilaraa1 Kızlar dün tetanoz vuruldum. Gece kol agrisindan açısından uyumadım bugünde agriyor. Böyle olması normal mi ?
Ozgebhb Dilaraa1 merhaba, çok geçmiş olsun, bir şey soracaktım ben de pazartesi tetanoz olacağım aç tok gibi bi ayrıntı var mı aile hekiminde olacağımda tetanoz aşısını eczaneden almam gerekiyor mu yoksa sağlık ocağı mı temin ediyor ?
Zuhreayca Tedirgin olacağın hiçbir şey yok canım en yaygın yan etkisi kol ağrısı eğer dayanamıyorsan buz uygulamak rahatlatabiliyor 2-3 gün sürebilir ağrın bu seni korkutmasın 😊
Dilaraa1 Ozgebhb merhaba teşekkür ederim aç tok farketmiyor siz yemek yiyin gidin :) aile hekimine gidiyorsunuz sadece asiyi ordan veriyorlar siz almıyorsunuz direk vuruyorlar
Melek1111 Benim de kolum kıpkırmızı oldu şişti ve kaşınıyor 2 gün oldu vurulalı.Merak etmeyin normal dedi hemşire