minikkuzuannesi kızlar e nabız sonucu böyle çıkmış rapor ektedir diyor nasıl açacağız. Sonuçları çıkanlar bakabilir mi böyle çıkıp riskli denilen arkadaşlar var mı ilk gebeliğim telaşa düştümm
Adileeselvi minikkuzuannesi canım sadece bu değerler tek başına değil ultrasonda ki ölçümler le birlikte bir grafik çıkarıyor doktor doktorunla görüş o grafikte onlara gidiyor Ona göre bilgi veriyorlar
Adileeselvi minikkuzuannesi https://www.hizliresim.com/jw9dr5t Resimdeki gibi bir grafik vericekler sizede
minikkuzuannesi Nebyaa öyle yazıyor ama risk ölçüyormuş doktorlar bu şekilde çıkan varsa riskini ne dediler onu sorcaktım arkadaşlara