Asyaburcin Arkadaşlar benim gibi olan varmı som bir kaç gündür dehşet nefes darlığı cekiyorum asla ne otururken ne ayakta hiç bir şekilde duzelmiyo
Asyaburcin 11annebebek allahm 38 e kadar böyle giderse olurum gerçektennn çok zorlaniyorummm ya napicam sastim kaldım
11annebebek Asyaburcin bende onu düşünmüyor değilim gerçi benim erken doğum riskim var keşke 38 e kalsa da ben nefes darlığına da razıyım 🤲🏻