Kubrailkan Bugün detaylı ultrason günümüz. Karnımı doyurdum ,ama şekerli şeyler yiyip içmedim . Gerekirse orada yerim diye. Burda öyle okumuştum gidenlerden 😬🙊 çıktıktan sonra nasıl geçti neler oldu güncelleme yaparım. Stresli ve heyecanlıyım 🙏🙊🥰
G_M_Z Kubrailkan hiç stres yapma canım anın tadını çıkarmaya bak her şeyini tek tek göreceksin inşallah yüzünü de güzelce gösterir bebişin 😍 benim oğlan tatlı yediğim halde zar zor bir tane poz vermişti😅 hadi güzel haberlerini bekliyoruz inşallah hayırlısıyla 🥰🤲🏻
ressamistanne Kubrailkan ben bi stres yaptım 14 9 oldu tansiyon 138 nabız.. doktor bakarken hala nabzın yüksek bişey yok sakin ol diyor ay bayılıcaktım 🤭
lunam Kubrailkan ben de öyle ayaküstü kahvaltı edip gitmiştim, tatlı bir şey yemedim. Ona rağmen bizimki maşallah kıpır kıpırdı 😊 inşallah güzel haberlerle çıkarsınız.
Beyzan738 Kubrailkan çok güzel bı duygu ben çok heyecanlıydim gittim girdim sıpa yüzünü eliyle kapattı bir saat uğraştık yürüdüm çikolata meyve suyu yedim yok göstermedi 😁 haftaya tekrar gel gösterelim dedi ben uzulnce 😁sen girmeden çikolata flan ye stres yapma tadını çıkar
Kubrailkan Çok şükür her şey temiz güzel çıktı. Sadece suyum sınıra yakınmış. Renkli de açtı fotoğraf verdi 🥰🙏 su az olunca renklide görmesi zorlasiyormus biraz 😬 her şeyini 2 kez kontrol etti çok memnun kaldık 🙏🥰
Kubrailkan Minnak91 Bana bir şey söylenmedi ama ben yemek yiyip gitmiştim. Yanıma çikolata almıştım. Evdeyken şekerli şeyler tüketmedim yani çok hareketli olur da görünmez diye. 🥰🥰
Merro Kubrailkan teşekkür edeiyorum orayı bi arkadaşımda önermişti duymuştum bizede dorukta 450 dediler , siz memnun kaldınız mı peki