Gzm23 Kızlar 5 aylık oldu bebek ama Karnım Hiç Belli Değil yaa 49 kilo ile hamile kaldım şu an 54 kilo oldum göbekli biri hiç olmadım onlar da etkiliyor mu ki sizde durumlar nasıl?
gokcekilic Gzm23 el alemin lafı etkiliyordu beni. Yok hic karnın yok yok bebek kücük vs amaan bosver bebegin iyi sağlıklıysa bırak karnın çıkmasın ne güzel fit kal 😘🙏
Serapp11 Gzm23 bende 4 aylığım ve benimde karnım belli olmuyor 2 kilo aldım ama hiç takmıyorum milletin dediğini keşke herkes böyle hamile olsa 😂😂😂
Mnk16 Gzm23 ya benim 7 haftalık ve göbeğim belli ama 45 kiloyum zayıfım diye mi acaba yada iç karnım mı dar ki
Gzm23 gokcekilic arayan benim karnımı soruyor millete dert olmuş Karnım valla gerçekten sağlıklı olsun da bebek hiç önemli yaa
Gzm23 Serapp11 valla çok iyisin takmaman güzel bana çok söylüyorlar bebeğin küçük kalır ye ye karnın şişsin diye valla cahiller yaa😂
SerraveAnnesii Bende 28. Haftamdayım koca karnım var 20. Haftadan sonra çıkmaya başlamıştı 😂😂 iç karnınız geniş olabilir bazılarının öyle oluyor bu aylardan sonra belki çıkar bu dert edilecek bir şey değil bence bebişler sağlıklı olsun önemli olan o 😘
Gzm23 SerraveAnnesii valla sağlıklı olsun da Ben bir şey istemiyorum sadece Karnım küçükken bebek küçük kalacak sanıyorum zaten bnde omurga eğriliği var Karnım çıkarsa sırt bel ağrısından ölürüm
SerraveAnnesii Gzm23 Bebeğin küçük kalmasıyla karnın bence bir alakası yok 😂 dediğim gibi iç karnınız geniştir o zaten alması gereken kiloyu alıyordur canım 😌 ben şimdiden çekiyorum sırt ağrısını haraketlerim de kısıtlanmaya başladı bakalım sonralarda ne halde olucam sağlık olsun 🥲
Gzm23 Mnk16 canım bende 49 kiloydum 7 haftalık iken belliydi ama gszdı sonra indi o gaz senin iç karnın büyüktür belli benlm gibi
Veraleyl Mnk16 7 haftalıkken daha bebek mercimek kadar bile değil canım ilk başlarda gaz çok oluyor karın şişiyor. Genelde herkes onu bebek sanıp sonra ki haftalarda karnı inince bi sorun mu var karnım küçüldü diyo ☺
Serapp11 Gzm23 banada herkes ye diyor doktorum herşey güzel sorun yok diyor 😂 Sonuçta doktordan daha iyi bilcek değiller, sende doktorunu dinle 🌺🥰
mn2558 Gzm23 iç karın geniş bnde beş aylığım karın diye birşey yok doktora sordum bebeğin gelişimi felan gayet iyi vücûd yapından ötürü karnın çıkmıyor ve ben hiç kilo almadım şuana kadar bebek besleniyor sen sorun yapma dedi doktor
Gzm23 Busra2013 Aaa iç karnın büyük Galiba benim arkadaşımında hiç yoktu böyle hafif göbek gibiydi hemde 9.ayında
Gzm23 gokcekilic iç karnım geniş demek ki deyip kapatıyorum konuyu bir de gelmiş her şeyi ye bebek kilo alsın diyorlar dedim gereksiz kilo neden alayım bebek sağlıklı şeylerden kilo alır diyorum valla cahilce konuşan çok
Gzm23 Merryy44 Aaaa ne güxel rabbim bize de o günleri göstersin sende inşallah sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın canım senin iç karnın çok genişmiş o zaman aslında iyi bir şey ama şahsen Ben kendi adıma konuşayım Ben göbeği seviyorum isterim yani