Murgul ne guzel aciklamissin canim bende bunu diyorum herkese iste ama yok ol ol bende 2 bebegimi kaybettim ikixlerimde tup bebek onlara sahip olmak icin neler yasadigimi bir allahm bir ben biliyor o yuzden bi asi yuxunden bisey olursa ne kendimi ne kimseui asla affetmem evden cikmiyorum su an o sekilde korumaya calisiyorum kendimi