Elif1104 Kızlar 36+1haftalık hamileyim bugün nst de sancım çıktı doktor rahim ağzında yumuşama var açıklık yok dedi bu durumla karşılaşan varmı.Ne zaman doğumunuz gerçekleşti.
tomrisveannesi Elif1104 bende aynı durumdayım sancı çıkıyor nst de ama açıklık yok hala bekliyorum 39+2 deyim. Doktor 40 olunca suni vericem o zaman açılır dedi
ruveyda98 Elif1104 bol yürüyüş sıcak duş squat ve merdiven in çık açılman ilerlesin sancı olup açılmamanın olmaması kötü😪
tomrisveannesi Elif1104 acı hissetmiyorum sancıdan kastınız oysa eğer… yani karnımda bebek toplanıyor bırakıyor kendini fakat ne kasıklarımda ne belimde hiçbir ağrı acı hissi yok