Sesame21 Erken doğum riski olanlara doktorunuz neler yapmanızı önerdi? 28+4 deyim. Doktorum en geç 32 de sezaryen olacağını söyledi. Prematüre olacağı için korkuyorum açıkçası.
Hzlkbra Sesame21 merhaba canım 32 de sezeryan olacağını söyledi ama neye göre bunu söyledi merak ettim açıkçası açılma vs gibi bir durum mu var
gamzecapanoglu Sesame21 problem neymiş ? Brnim de erken doğum riskim var ama şu zaman alcaz gibi birşey demediler
Sesame21 Hzlkbra miyomum var 10 cm. Nstde sancılarım çıkıyor. Geçen hafta sancıları durdurmak için müdahale ettiler ama hala az da olsa çıkıyor sancılar. Çocuk da fazla gelişim gösteremiyor. Bacak boyu geri kalıyor ne yazık ki.
Sesame21 gamzecapanoglu miyomum var 10 cm. Nstde sancılarım çıkıyor. Geçen hafta sancıları durdurmak için müdahale ettiler ama hala az da olsa çıkıyor sancılar. Çocuk da fazla gelişim gösteremiyor. Bacak boyu geri kalıyor ne yazık ki.
Hzlkbra Sesame21 anladım canım benim de erken doğum riskm var yatıyorum sürekli. Sende bol bol kuruyemiş ye bebeğine kilo aldır doktorum bana öyle dedi ne kadar kilo aldırırsan o kadar iyi dedi. Sağlıkla gelsin inşallah çok da üzülme o da bir etken olur
gamzecapanoglu Sesame21 anladım geçmiş olsun. Süt ,muz ,ceviz ve fıstık tüket bol bol benimde erken doğum riskim olduğu için bebeğime hızla kilo aldırmak istemiştim faydası oldu gerçekten