Annekuzusu_0 benim sanırım 21. Haftada çıkmıştı protein ama doktorum o zaman gerek görmedi, tansiyonum düşük zaten hep ödem de yoktu banada aynı şekil bol su tuz dedi, 25. Haftamdayım yine çıktı, bu sefer idrar tekrarı istedi. Hastanede yaptırdım temiz çıktı çok şükür