mutluanneee merhaba arkadaslar yeni dogan bebegin gobek bagi dusene kadar citcitli zibinlar kulanisli oluyormu baglamali ic atletlerdenmi kulanisli olur tecrubeli liler bizleri bilgilendire bilirmi yeni dogan hastane cikislarinda hep citcitli zibinlar var
linaaryaa mutluanneee canım bebeğim 9 günlük çıtçıtlı zıbın kullanıyorum çok ta kullanışlı iç zibinda çok lazım oluyor
Babyontheway mutluanneee göbek bağına baskı yapmaması için göbek bağı düşene kadar bağlanmalı iç zıbın öneriliyor. Ben e bebekten hello baby marka ikili 24 TL ye aldım bir kaç paket , modal kumaş yumuşacık tavsiye ederim. Hastane çıkışı takımlarının içine kendim ekledim ben
tomrisveannesi mutluanneee yani ben bi hastane çıkışı aldım 10lu onun içinden o dediğin düz atlet hibi olan çıktı. Başkada almadım. Doktora da sordum gerek yok göbeği acımayacağı için çıtçıtlı bady kullanabilirsin dedi.
Babyontheway mutluanneee civil de de buldum trendyolda düz beyaz 9.99 tl. Zaten kafadan geçirmektense ilk günler, böyle bağlanmalı giydirmek daha kolay bence. https://ty.gl/smlfcf7p8y
SerraveAnnesii Annem bana göbek bağım düşene kadar iç atlet giydirmiş sonra normal alttan çıtçıtlı olanları kullanmış 😂 ilk gebeliğim annemin tecrübesine dayanarak iç atlet giydiricem
Elifgoktug1 mutluanneee başlamalı iç atletler çok kullanışlı oluyor çıt citli bebeği tutarken alttan çekiştirip baskı yapabiliyor göbek bağına kurudugu zamanda kanama yapabiliyor bu durum dusene kadar baglamali atletlerden kullanmanizda fayda var 2. Bebegim bunada öyle yapicam ilk oğlumda zibin göbek bağında kanamaya sebep oldu yapisti bide göbek bagina çok kötü bir tecrübe olmustu
mutluanneee ozaman 2 tane bulunsun ne olur olmaz bazeilari cok gec dustu gobek bagi diyor 10 larda bulunuyor ama ben 5 li aldim 3 4 tane 1 ayy anca giyecek yeter diye ektra 2 ekleyim iclerine
mutluanneee emzik konusunda hangi markalari oneriyorsunuz damak yapisini bozmayan kolay tutulan arkadaslar
Mirena mutluanneee ben çıtçıtlı giydirdim bi sorun olmadı sonuçta sadece zıbınla durmuyor üzerini yine giydiriyoruz baskı yapacağını düşünmüyorum sadece giydirip çıkarma açısından kullanışlı olabilir belki
gulin-35 mutluanneee ben normal cıtcıtlı gıydırdım zaten dorduncu gunde dustu gobegı ıyıkı baglamalı almamısım dedım baglamalıyı bır kac arkadasım bebegı kucagına aldıkca toplanıyor rahat degıl demkstı almamıstım