Umutipek pilavı kendimiz yapıyoruz biz hep
Büyük ölçülerle değil de normal tencerede yapıp üst üste ekliyor annem güzel tutsun diye
Tavuğu da kasaptan bütün alıp haşlıyor ve ayıklıyoruz
Tulumba ve ayran da cok pahalı değil zaten
Pilav yemeye gelenler falan da artk kendi sevabı günahı, siz yapın da gelen gelir