Üç gün önce aşağıya doğru baskı var diye yazmıştım hatırlarsanız. Doktora gittim nst de sancı doğum sınırında erken doğum riskin var deyip düşük önleyici verdi iki tane doktorum . Alttan bakmadılar ama sürekli bağdaş kurma isteğim oluyor iç bacaklarımı ayıran çubuk var gibi arada sanki . Bunu yaşayan var mı ikinci gebeliğim bu ilkinde böyle olmamıştım ayrıca ilki sezaryen ve arada 29 ay var