Sirince-anne34 Happy_001 benim bebeğinki de kokuyor 25 günlük, anne sütü alıyor sadece , normaldir diye düşünüyorum ama daha tecrübeli anneler bilgi verir inşallah
gulin-35 Happy_001 kokması normal ama agedersın boyle buyuk ınsan seyı gıbı kokmamalı ılac vıtamın tarzı bı koku oluyor
mutlugebeee Happy_001 benimkininde kokuyordu canım ama ağır değil ekşimsi biraz, sadece anne sütü alıyor normal diye düşünüyorum