Umutduru ben bu ameliyati once 7 yasinda sonra 15 yasinda 2 kez oldum. 2. Ameliyatim çok zor gecti. Ayni yer 2. Kez kesilince cok kanama olmus. Kanamayi gazli bez tamponlariyla bastirmis doktor iple de burnumdan gecirerek disari bi gazli beze baglamisti tek delikten 5 tampon vardi. Diri diri o tamponlari cekti. Hayatimda yasadigim en kotu deneyimlerdendir. Bence cocuk nefes alamıyorsa nefesi kesiliyorsa kesinlikle gerekli. Benim bademcik iltihabim bobreklere akiyomus surekli hasta oluyomusum ve agzim acik uyuyusum. Mecbur 2 kez oldum. Ergenlikten sonra tekrarlamıyor. Suan bogazim, genzim dumduz 🤣
Ek olarak: sut urunleri intoleransim yok. cok sevmem zaten. Kucukken de hic yemezmisim. Yogurt peynir sut vs ne kadar alakasi var bilemiyorum. Ailede genetik bizim kuzenimde ayni ameliyatı uclu kombine sekilde oldu.(bademcik/geniz eti/kulaga tüp)