guzelbebegimmmmm Evet haklısınız, ben de öyle düşünüyorum. Ben çok zayıf doğmuşum ama benim ağabeyim, eşim, eşimin kardeşi vs. kilolu doğmuşlar. Yani genetiğe baktığımda benden başka herkes kilolu doğmuş
Umarim bana çekmez bu yönden 😔 Mesele kilolu doğması değil ama minyon olmasını hiç istemem. Ben çok sıkıntısını yaşadım bu anlamda 😔 O yüzden bebeğimin de yaşamasını istemem