Derin0712 Aley1 bn dördüncü dozu oldum 4 14 21 ve 36 haftalarimda iki sinovac iki biontec asili bol antikorlu bebek dogurcam haftaya
MihrimahVeAnnesiii Aley1 İki tane yeter ya üçüncü belki çok çok sonra zorunlu hale gelirse olurum o da belki 😊
Mercimek2 Doz biontek asisinin yan etkileri biraz fazla diğer dozlara gore ben biraz daha beklenmesi taraftariyim
Aley1 Mercimek2 eşim oldu bir gün sürdü sadece yan etkileri , her vücut aynı tepkime vermiyor , ben katılmıyorum bu duruma yan etkisi için vurulmamak , hasta olup hasta değilim demekle aynı bence , tabi ki sizin fikrinize saygı duyarım ☺️
Aley1 Ozgebalc bende 26. Haftadayım , erken doğum riski olayından korkuyorum , öyle söylentiler çıkmıştı ama emin değilim olmayı da çok istiyorum açıkçası
Aley1 MihrimahVeAnnesiii doğru bende öyle düşünüyordum iki dozlu hamile bir hanımın yaşadığı olaya kadar , biraz korkuttu beni açıkçası , çocuğum bana verilen bi emanet korumam gerekiyor diye düşünüyorum ama bir tarafımda olma diyor diğer tarafta ol çok kararsız kaldım , doktorum olmam yönünde …
Feyzaveannesi Aley1 Bende şurada bekliyim. İlk dozu gebe olduğumu bilmeden 2.dozu 19.haftada vuruldum. Ama vaka sayıları çok arttı ve 3.dozu vurulmak istiyorum.
Ozgebalc Aley1 bilmiyorum valla canm ilk dozu olduğumda hamileymişim bilmiyordum ikinci dozumu da 17. Haftamda oldum herhangi bi problemim olmadı çok şükür