naimegrbz 7 haftalık hamileyim ayağa kalkamıyorum kolumu kaldıramıyorum aşırı derecede halsizlik var ilk bebeğim testlerde herşey normal bu sorunu yaşayan varmı ?
dugmeannesi naimegrbz normal canım hormonlardan kaynaklı. Bide progestan vs kullanıyorsan onlarda çok halsizlik ve uyku yapıyor ilk aylarda çok norml 🙏ben 29 haftaligim kalkıp da hiç bir şey yapasim yok düşün yani
Zehra9616 naimegrbz bu sorun degilki cogu hamile yasar bi sure gecer sonra bidaha gelir sonra tekrarlar normal bu durum😊
naimegrbz folik asit dışında bişey kullanmıyorum daha önce tecrübem olmadığı için herkeze soruyorum 9 ay boyunca böylemi olucak diye 😄
Gokyuzum1 naimegrbz 9 ay öyle geçmiyor halden hale giriyorsun her gün farklı bi şekilde uyanıyorsun merak etme 😂
Meleq naimegrbz şişkinliğim hiç olmadı ama midem ağzımda sanki kusamıyorum da yiyemiyorum da kuru bi öğürme var herşeyden tiksindim😔