Meleknkkk Kızlar kasımda adet olmadım Aralık adetime 4 gün var. Bugün öylesine test yapayım dedim çok şaşırdım 3 gün önce negatif çıkmıştı ![https://resimyukle.io/r/viXjfw6gkw
Deletedmom_85 Meleknkkk canım gebelik var gözüküyor ama tabi ki en net sonuç kanda çıkar. Gönlünüze göre versin rabbim. Hayırlı olsun 💜
Hilal-95 Meleknkkk oh maşallah hayırlı olsun 🙏🏻 Erken döllenme oluyor bnmde öyleydi 2 günüm geçti gittim keseyi gördüm herkes şaşırmıştı valla hayırlısıyla inşallah kavuşursun 🥰
SemaArin Meleknkkk benimde pazartesi negatif çıkmıştı cok sukur Çarşamba pozitif cikti doktor 1 gunde bile cikabilir dedi
Busbus03 Meleknkkk benimde öyleydi aynen senin gibi hemen kan yaptım kanda çıktı 3 haftalık hamileydim beta 30du 🙏😇
Meleknkkk Deletedmom_85 teşekkür ederim çok karıştı kafam dün de 2 damla kan vardı iç çamaşırımda adet oldum sanıp ped taktım sonra gelen giden olmadı kasımda adette olmadım işte çok değişik
Meleknkkk Hilal-95 inşallah canım ama ben kasımda adet olmadım Aralık adetime 4 gün var yani bu adet olmadığım süre içinde hamile kalmış olmam gerekiyo. Yinede kan vercm 🥰
Bebegimveben0811- Meleknkkk bende haziran da adet olmamıştım test yapmıştım negatifti hatta temmuz 2 detest yaptm pozitif cıktı geç döllenme olmuş sizinde muhtemelen öyle ilk gebelik mi kan da yerleşme kanamasıdir
Busbus03 Meleknkkk yok ben adet günüme 20 gün kala anladım gebe olduğumu ama 2 hafta falan çıkmadı testlerde en son böylr yaptım test adetime 1 hafta kala silik çıktı sonra kan testi yaptım gebe çıktım
Meleknkkk Bebegimveben0811- inşallah vardır canım 🥰 ilk gebelik olck eğer varsa. Bide pko var bende biraz zorladı bizi varsa sürpriz olur
Kahveli Meleknkkk Yaaa nasil guzel çıkmış ikinci çizgi inşallah sana sımsıkı tutunmustur bebeğin 😍 Ne zaman kan vereceksin canim
Meleknkkk Kahveli inşallah canım benim. Bu kadar gecikmenin üstüne eğer varsa çok sevinirim ❤️ bilmiyrm tekrar test yapcm emin olmak için eğer onda da çıkarsa bugün kan veririm
narlinco Meleknkkk Merhaba🎈 hayırlı uğurlu olsunn😍😍 bence kesin var. Bende aynı testle yapmıştım reglime 6 gün varken çıkmıştı. Hemen kan verin içiniz rahat etsin💜
Kahveli Meleknkkk Valla bana da ümit oldun 😊 Benimde gecikmede 12 gün oldu 🤭 Hiç bu kadar gecikmemisti reglim 😆