Duyguu456 Hanımlar mrb 37+5 günlük hamileliyim bugn çatı muaynem oldu normal için uygun dedi 2 cm açıklıgın var dedi ebe akıntında çok dedi normal düşünüyorum bnde dr önümüzde ki cuma tekrar gel dedi açıklık büyür mü sicze ne yapmam gerekiyor ilk gebeligim çatıdan sonra biraz korktum bebek gelişimi suyu faln iyi dedi
Elifnuuuuur 38 haftafayım bende benim doktorum çatı muayenesi yapmadı, ebeye de yaptırmadı. Onu da düşünüyorum nasıl olacak niye yapmadı diye. Nasıl geçti belki önümüzdeki hafta gidicem o zaman yapabilir biraz geriliyorum 😔