Merhaba güzel anneler , hamileliğimin 25. Haftasından beri erken doğum riskim vardı , bazıları adımdan tanır :) yaşayanlar vs çok dertleştik çok dualar ettik birbirimize destek olduk iyiki böyle bir platform var ve hiç tanımadığımız diller dua ediyor hepinize çok teşekkür ederim , gelelim hikayemize
Suyum artık çok sınıra düşmüştü , hastanede de yattım ama düzelmedi ve doktorum artık zorunlu sezeryan dedi 18 Aralık ta spinal sezeryan oldum ,
Yatışım yapıldı serumum gönderildi ve ameliyathaneye alındı , iğneden çok korkuyordum kendimi kastığımı söylediler ve 2-3 kere belime iğne ike girip çıktılar ama kasmıyordum ve ona rağmen canım yanmadı kaç kere gir çık yaptılar iğne gerçekten çok küçük ama kendinizi salın sonrasında hemen yatırıyorlar ve belden altınız uyuşuyor sonrasında ilk sonda mı taktılar sadece bir sinek ısırığı gibiydi , size dokunduklarını hissediyorsunuz çok garipti karnımı siliyorlar hissediyorum ama dikiş kesik vs hissetmiyorsunuz, kızımın gelmesi 10 dakika sürdü , doğumda yenidoğan yoğun bakım doktorları vardı çünkü kızım çok küçüktü , çok şükür bir ses ağlıyor hemen alıp kenarda temizlediler ilk tetkikleri yapıldı göğsüme koydular sıcack teni ilaç gibi gelip tüm korkularımı unutturmuştu , ve kızçem i küvezde giricek beklerken çok şükür sağlıkla yanıma geldi , ameliyattan 2 saat sonra uyuşukluğum açılmaya başladı , sondamı çıkartırlarken çok korktum ama hemşire saniye sürecek dedi gerçekten öyle oldu bir nefes aldım çıt diye çıktı yani inanın ki bir nefes alırken ne kadar acı çekilebilir ? 🧿
Yataktan ilk kalkışım biraz ağrılı oldu size tavsiyem poponuzu indir kaldır ile yataktan kalkmaya çalışın gücünüzü omuzdan alırsanız eğer dikişler acıyor , acısa da inanın öldürmüyor.
Tuvalete gitmek aşırı rahatlatıyor , sadece küçük tuvaletimi yapmak bile bana gevşeme getiri yürüdükçe gazım geldi gazım geldikçe rahatladım lütfen acılara yürüyün hemen rahatlatıyor . 😌
Bebeğim de ise şimdi biraz sarılık sorunumuz var , ilk anneliğim heyecanım, korkularım sevgim hepsi bir arada…
Çünkü kızım 2180 doğdu biraz küçük eli yüzü ayakları minicik Dokunmaya cesaret edemez kimse
.. 🌸
Hastanede hemşire ablaları hep şok oldu sen anne yanına mı geldin diyr kızımın adını savaşçı taktılar …
Hepimize herkese umut olsun diye yazmak istedim , çünkü ben hastaneye girerken süsleme bile yaptırmadım kızıma 1 takım aldım çünkü küveze gidicek dedim heveslenmedim bir balon astırmadım onsuz olacağımı düşünüp ,
Demem o ki allaha dua edelim korkmadan bebeğinizin sağlıklı olduğuna dair doğacağına inanalım , içten içe ona birşey olmayacağını hep biliyordum ….
Çok zor geçti hamileliğim ama şimdi yanımda çok şükür , şimdi ise tüm sorun yaşayan yaşamayan bir dua bekleyen tüm annelere dualarım sizde sağlıkla kavuşun inşallah ,
Bir maşallah alırız 🧿
Uzun oldu helal edin herkese umut , cesaret olsun istedim çünkü benim canım çok tatlıdır
İstediğiniz her ayrıntı herşey sorabilirsiniz