o1anneadayi Hanımlar cok şu içmeme rağmen bi kac gündür sabah idrarım cok koyu renkte resmen kırmızıya yakın yanma falan yok covid geçiriyorum ondan mıdır acaba başına gelen var mı
Momydemet o1anneadayi sabah ilk kalktiginizda bu renk idrarın gelmesi normal diye okumuştum internette.
Acemianne__ o1anneadayi Benim de öyle geliyor turuncu falan değil artık kırmızı nerdeyse bende idrar yolu enfeksiyonu vardı sanırım baya ilerledi Pazartesi gidicem tahlil için. bol su için gidene kadar sizde inşallah normaldir bu durum
denizin_annesii o1anneadayi ilaç kulaniyormusun canım ben böbrek rahatsızlığı nedeniyle ilaç kullanmıştım o zmn benim de öyleydi ilaç yüzünden yani
o1anneadayi Ceren_01 pazartesi gidip idrar tahlili yaptıracağım covidden mi kaynaklanıyor acaba diye düşündüm
o1anneadayi Momydemet evet normalde de turuncu gibi oluyor ama bu bi kac gündür kirmizi resmen covidim ondan olabilir mi diye düşündüm ki bu yüzden cok fazla su içiyorum ama niye böyle oldu anlamadım gün içinde de su içmeme rağmen rengi tam berraklasmiyor
Bebegimveben0811- o1anneadayi sabahları benimde öyle ki gün içinde fazla su içerim gece idrarı bekletiyoruz haliyle oda öyle oluyor
o1anneadayi Bebegimveben0811- benimde normalde turuncu gibi olurdu sabah ilk idrar ama bu baya kırmızı ve gün içinde de şu içmeme rağmen tam berraklasmiyor covidim bunun bi etkisi olabilir mi acaba ya
Bebegimveben0811- o1anneadayi ben hiç geçirmedim kovid bilmiyorum ama benimde biraz turuncudan koyu geliyor sabahları doktora ulaşma şansın var sa sor
Momydemet o1anneadayi bi ara benimde öyle olmuştu. Bi ebe günlük tükettiğiniz çay ve kahvedende olur demişti ama aklınıza çok takildiysa bence doktora danışın. Enfeksiyon da olabilir
o1anneadayi Bebegimveben0811- en iyisi pazartesi gidip tahlil yaptırmak simdi doktora sorsam o da tahlil sonucu görmeden bisey demicek kesn
o1anneadayi denizin_annesii yok sadece vitamin demir ilaçlarını kullanıyorum onlar dışında ekstra kullandığım bir ilaç yok canm
Acemianne__ o1anneadayi aa yakınız belki de bebek büyüdükçe birşeyler değişiyor olabilir. Ben hayatımda hiç enfeksiyon olmadım hamileyken oldum mesela. Ama yine de takip etmek lazım ben pazartesi gidicem salı sonuçlarım çıkar haber veririm isterseniz