Esra-57 miniklerim125 37 haftaligiz bı gün çok hareketliyse bı gün daha sakin hareketlerini hissediyorum ama öyle çok çok sert atmıyor yeri daraldikca normaldir diye düşünüyorum ☺️
basak3321 miniklerim125 biz bu gece itibariyle 37 hafta olduk ay ne azalması valla gece uyutmadı beni normalde çok hareketliydi zaten ama geceden beri coştu sanki içerde davul zurna eşliğinde tepinip duruyor 💃😴
miniklerim125 Esra-57 inşallah bugün hissettim hareket ama sonra hareketsiz kalıyorlar hemen. Nasipse pazartesi doğum var son günlerde böyle evhamlı geçiyor ☺️
Busra1304 38haftadan sonra neredeyse günde iki üç kere hissediyorsunuz biz 39 a girdik yeri daraldığı için doktorum normal dedi
miniklerim125 Busra1304 öyle mi teşekkürler doktorum nst istedi girmedim pazartesi doğum inşallah. Arada hissediyorum
basak3321 miniklerim125 Allah bağışlasın 🤗 anne karnında hareketli olan bebekler doğduktan sonra daha sakin Karnında sakin olan bebekler ise doğduktan sonra daha hareketli oluyor diyorlar çevremde herkes bakalım hayırlısı ile ne olacak sayılı günler kaldı görücez🥰