Kızlar 3 ay sonra hayırlısıyla doğum yapcam devlet hastanesinde doğum yapmak istiyorum kontrollerini felanda hep devlette yapıyorum benim size bir sorum olcak bebeğim doğar doğmaz hemen bebek odasına felan götürmeden yanıma verirlermi ben bebeğimin benden hiç ayrılmamasını istiyorum 🤍👼