Merhaba benim 3.hamileligim en büyük kızım 3 yaşında diğeri 11 aylık ve bunda hapla fln korunuyordum yeni hamile olduğumu oğrendim cok moralim bozuk sevinsem mi üzülsem mi bilemedim aldirmayi düşünmüyor değilim ya siz olsanız naparsin iz kiradayim bide cok aklım karisik