Anne_Rabia herkeste belirtiler bulantı kusma aşerme vb var diye sizde de olacak değil tadını çıkartın azıcık forumda gezinin kusmaktan-mide bulantısından helak olan çok anne var ne güzel işte rahat geçiyor günleriniz, irdelemeyin keyfini sürün :) 18 haftalığız bizde de şimdiye kadar sıfır belirti sadece göbüşümüz büyüdü o kadar 🤷♀️ Oğlumda bir o kadar sağlıklı çok şükür hiçbir problem yok 🙏🏻