Tesettürlü arkadaşlarım doğum için hastanede ne giymeyi düşünüyorsunuz veya ne giydiniz? Yani lohusa seti sartmi bu üçlü olan setler filan yok gereksizmi. Karar veremedim fiyatları çok yüksek geldi bana. Ne tur bisey almak mantıklı olur sadece pijama takımımi veya sabahlik gecelik pijama şeklinde mi