Çizelgede 70 ler falan vardı. doktorum da düz olması lazım normal değil deyip muayene etti ,rahim ağzımda yumuşama varmış. Akşama doğurur dedklerim 2 hafta duruyor dedi. Çok panikledim muayenede :C aci eşiğin düşük mu,normal doğum zor sanki falan dedi. Ara ara regl sancısı gibi geliyordu demek ki sinyalleri mıymış. Ay şuan çok tuhaf hissediyorum ya , benzer durumda olan var mı