Merhaba arkadaşlar şimdiye kadar sabit bir doktorum vardı ona gidiyordum 30+3teyim fakat dün kendi doktorum ameliyatta olduğu için ağrım olduğu için başka özel bir hastaneye gittim oradaki doktor bebeğimin 2 hafta geriden geldiğini sınırda olduğumu söyledi çeşitli tahliller yapıldı enfeksiyon çıktı ilaç yazdı ama bu şekilde olması saçma geldi başına gelenler oldumu moralim bozuldu 😔