Elifaaksoyy evet canım bizdede uyuşmazlık vardı bende Doğum yapana kadar kullandım. Hergün aksatmadan ve düzenli bir saatte yap , ben aksatıyordum bazen saatelerimde düzensizdi. Çok şükür Doğum oldu ama bebeğin plesantası erken yaşlanmıştı ve bebeğimi beslemiyordu 36+1 de aldılar bebeğimi , kan uyuşmazlığında eğer bebek sizinle aynı kan grubunu taşımıyorsa vücut belli bir zamandan sonra bebeği tehdit olarak algılayıp yok etmeye çalışıyormuş. O yüzden belli bir haftaya gelince kan uyuşmazlığı iğnesi yapacaklar sana ve Doğumdan sonra yine yapacaklar 72 saat geçmeden aklında bulunsun . Sağlıcakla kavuşun 🙌🏼