Filiz16 Çok üşüyorum 14+5 haftalığım grip 🤒 başlangıcıymıs etlerım agrıo heryerım yemek bile yiyemiyorum öksürük de var göğsüm acıo öksürürken 😩😩😩😩😩😭😭😭😭
elifmesut Filiz16 canım ayvayı küp küp doğra tencereye koy içine de su koy kaynat her derde deva eczane gibi meyvedir ayva öksurugune gribine ii gelir
Filiz16 Filiz16 Garibana aktardan zencefilli dut pekmezi aldı eşim bu kadar kötü bişe olmaz başka allahım limonu ekmek gibi yedim Hale’n yiyorum ama zamanla gecıcek galiba
seymos Filiz16 bitki çaylarından iki bardağı geçmemek şartıyla içebilirsin ıhlamur zencefilli ayva kış çayı gibi. Parola içebilirsin ağrını hafifletmek için hastanede parolla serum veriyorlar ondan vurdurabilirsin. Bol bol meyve ye ve ılık ılık su iç sürekli
Fasulyeninannesi Zencefil bal limonlu karışımdan başka çare yok kuzum çok geçmiş olsun ılık suya bal limon ekle zencefille biraz demle iç günde üç kere tiksiniyorsan o başka tabii 🌸🌸🙏👍🏻
Esraalmawla Benımde bıgazım ve kulaklarım agrıyor dunden berı nane limon içiyorum sade limon yiyorum ama tüm kemiklerim başım agrıyor 😔 ne yapıcaz biz daha once basına gelen fikir verebilirmi
Garibana Serum yedim yine gecmedi zor atlattim ilac verdi serumdan snra ona devam ettim zencefil limon bal bulamassan sallama olanlarida cok ise yariyo cnm