8 haftalık hamileyim sürekli ağlıyorum yaşadığım bazı sorunlar var beni çok yipratiyo çok üzülüyorum ağlıyorum stresliyim kendimi durduramiyorum hamile olduğumdan beri ağlıyorum bebeğime sevinemedim bile doğru düzgün bebeğime bişey olmaz dmi onu seviyorum kaybetmek istemiyorum ama çok stresliyim üzgünüm