Ilk_anneligim benim düşük tehlikem vardı wc ve yemek dışında ayağa kalkmak yasaktı bana, adet olur gibi olmuştu kanamam doktor rahim duvarının yanında demişti ama kesin bilgi vermedi, kanama devam edecek demişti 2 gün devam etti sonra çok şükürr durdu. İsterseniz farklı doktora bir gidin iğne vermemesini anlayamadım ben 3 günde bir iğne vurulup sabah aksam progestan kullanıyordum