Bıktm gerçekten 37 haftayı görmeden doğurum sanıyordum 40 doğru gidiyroum geceleri bitmeyen dinmeyen ağrılar, uykusuzlıklar sık lavaboya çıkmalar kramplar benden sonra hamile kalanlar doğurdu iyleştiler ben hala sancım gelsin diye dua ediyroum , 2 aaat aralıksız egrsziler yapıyroum bie faydası yok sinriden ağlıyroum artık