K_k1905 Merve2234 haftaya benim de rahim ağzı kontrolum var ama 12.haftamdayım daha siz zaten 37 haftalık olmuşsunuz ne sakınca olacak ki
ozmus Haftada artık bir sorun olmaz ki. Ben 33teyim doktorum rahim ağzını ölçmeyi bıraktım. Rahat olun haftanız zaten doğum haftaları😊😊
ZZeynepP1903 E normal kısalması zaten olması gereken o dogum yaklastıkca kısalan birşey erken oldugu zaman sıkıntı sizinki gayet normal