Srpriz_bebek yani bende bir ara öyle çok hasta oldum oksuruyordm çok fazla ama benim.haftam buyukdu 23 haftada felandim doktora sordum kassiklarim çok ağrıyordu öksürürken çünkü doktor bana bebek artık yukar çıktı ona zararı yok ama yine muayne ol bı ilaç versin öksürüğüne dedi ama seninki daha kassiklarinda ne olur ne olmaz git muayne ol KBB felan öksürük geçirmek için en azinda. Birsey verir doktoruna sorup kullanırsın